Mijn eerste reis - Reisverslagen van Sandra Buijing - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Sandra Buijing - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Eind oktober 2008 t/m half februari ga ik samen met Jinske een SUPERrondreis maken door Azie. We zijn nu net afgestudeerd en het is tijd voor een nieuw avontuur! Nu nog even 3 maanden werken en centjes verdienen en dan trekken we erop uit.
We reizen in 3,5 maand door India, Nepal, Thailand, Laos, Cambodja, Maleisie, Brunei en Singapore.

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2009

Home Sweet Home

28 Januari 2009

Vliegensvlug Cambodja en Relaxing Vietnam

18 Januari 2009

Slowboaten, fietsen en tuben

05 Januari 2009

Scooters, Emmertjes en Tijgers!

18 December 2008

Cameron highlands en Java
Sandra

Eind oktober 2008 t/m half februari ga ik samen met Jinske een SUPERrondreis maken door Azie. We zijn nu net afgestudeerd en het is tijd voor een nieuw avontuur! Nu nog even 3 maanden werken en centjes verdienen en dan trekken we erop uit. We reizen in 3,5 maand door India, Nepal, Thailand, Laos, Cambodja, Maleisie, Brunei en Singapore.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 20492

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2008 - 12 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: